Tünd

Açıq

Tünd

Açıq

Yuxarıya sürüşdürün

E-ticarətdə blog strategiyası

Elektron ticarət şirkətləri manevrləri həyəcan verici bir başlanğıcdan onlayn ticarət nəhənginə doğru yolda və vaxtında etməlidirlər. Bu səyahətin xoş keçməsi üçün blog istifadə strategiyanızda sizin üçün faydalı olacağına inandığımız məlumatları hazırladıq.

Bloq nə qədər lazımdır?

Bu, elektron ticarət şirkətlərinin çox vaxt başa düşmədikləri bir sualdır. Blog yazılarının üstünlükləri müəyyən məhsulların satıldığı şirkətlər üçün proqnozlaşdırıla bilər. Ancaq yüz minlərlə məhsulu olan bir mağaza üçün bu səy bərabər olacaqmı? Statistika yalan danışmır, Seewhy-nin apardığı bir araşdırmaya görə, istifadəçilərin 99% -i bir sayta ilk daxil olduqda alış-veriş etmir. Bir məhsul satmaq üçün bir istifadəçiyə marketinq mesajını orta hesabla 7 dəfə çatdırmaq lazımdır. Bir bloqun olması, SEO ilə yanaşı bu ünsiyyəti təmin etmək baxımından da böyük faydalara malikdir. Google və digər bütün axtarış motorları məzmundan bəslənir. Bu səbəbdən planlı bir blog strategiyası ilə hədəfə yönəlmiş, optimallaşdırılmış məzmun və axtarış motoru sıralamaları ilə satışları artırmaq mümkündür.

E-ticarət saytlarını blog yazıları ilə dəstəkləmək yalnız sıralamalar və satışlarla ölçülməyən faydalara malikdir. Uğurlu bir elektron ticarət portalı, satılan məhsullar haqqında müştərilərini məlumatlandıran və bazarın səlahiyyətli olduğunu hiss etdirən məzmunla bəzədilməlidir. Düzgün blog strategiyası ilə istifadəçilər arasında şəbəkə yaratmaqla yanaşı marka məlumatlılığını artırmaqla da sadiq bir müştəri portfelini yaratmaq mümkündür.

 

Satış məsləhətçisi: Məzmun marketinqi

Məzmun marketinqi; Məhsul məlumatlarını, istifadə sahələrini əhatə edən və potensial müştərilərlə şəxsi əlaqə qurmağa kömək edən onlayn satış məsləhətçiləri kimi xidmət edir. Bu gün şirkətlərin 90% -i məzmun marketinqindən istifadə edir. Ənənəvi marketinqlə müqayisədə xərclənən hər dollar üçün təxminən 3 dəfə çox potensial müştəri əldə edilir. İnsanların% 70-i reklamdan çox bir şirkət haqqında məlumat almağa üstünlük verdiyi bir dünyada bazar payını klassik metodlarla artırmağa çalışmaq, cərəyana qarşı avarçəkməyə bərabərdir.

Bəs content marketinqi üçün uyğun bir blog necə hazırlamaq olar?

Əvvəla, heç kim pilotsuz bir mağazaya girib ayaqqabı alıb getməyi sevmir. “Müştərilərə xoş gəlmisiniz!” Bunları bir məhsuldan digərinə apararkən, yeni mövsüm ayaqqabılarından bəhs edən bir satış məsləhətçisinə, hansı model ayaqlarınıza daha uyğun gələcəyinə və bazarlığı necə bacardığını və satış bağlamaqda ixtisaslaşan bir kassirə ehtiyac olduğunu söyləyəcək.

Davamlılıq

Onlayn dünyada bu işin blog səhifələrindəki orijinal, izahlı məqalələrlə ediləcəyini qeyd etdik. Uğurlu bir e-ticarət bloqu yaxşı planlanmış bir davamlılıqla yenilənməlidir. Zamanla dəyərini itirən məqalələr (möcüzəvi bir daban çıxardıq) əvəzinə əhəmiyyətini qoruyan və hər ziyarətdə ehtiyac duyduğu məlumatları verən yazılara üstünlük verilməlidir (geyiminizə görə ayaqqabı seçmək). Beləliklə, möcüzəvi ayaqqabını potensial müştərilərə təqdim edərkən faydalı təkliflər verməklə dəfələrlə istinad edilə bilən bir qaynaq yaradılacaqdır.

Səmimiyyət

Elektron ticarət saytı bloqu şirkətlə istifadəçi arasındakı divarları sökmək məcburiyyətindədir. İstifadəçilər mətndə gizlənmiş reklamlarla dolu mətnin əksinə özlərinə müraciət edən səhifələrdə vaxt keçirməyə və şirkətin soyuqluğunu hiss etməməyə üstünlük verəcəklər. Qorxulanların əksinə, əlaqədar satış kanalları xaricindəki oxşar səhifələrə istinad etmək “müştəri qaçırma” riski daşımır. Satış müşavirimiz, həmkarlarından sitat gətirə biləcəyi üçün digər mağazalar tərəfindən təklif olunan fikirləri müştəri ilə bölüşərək etibar bağını yaradacaqdır. Zamanla sadiq müştəri bazası yaratmaq üçün insanların suallarına və problemlərinə həll təklif edən bir blog dizaynı e-ticarət platformasının hədəfi olmalıdır.

Bilik

Satış məsləhətçisi, satılacaq məhsul haqqında məlumata sahib olmalıdır. Çox sadə görünən bu məhsul, müştərinin etibarını qazanmaq üçün çox vacib bir addım atlamağımızın qarşısını almalıdır. Elektron ticarət blog saytlarındakı məzmun bolluğu, SEO baxımından Google üçün kifayət etməyəcəkdir. Sənaye tendensiyalarının mənbəyi olan və mövzunun tarixi və bu günü haqqında maraqlı məlumat verə bilən saytlar orijinal və maraqlı məzmun yaradaraq axtarış motorları sıralamasında yüksələcəkdir. İstifadəçilərin səhifədə qalma müddətini nəzərə alaraq, heç bir məlumat olmadan saatlarla danışmağa çalışan satış nümayəndələri, faydalı məlumatları daha sürətli ötürən həmkarları ilə müqayisədə müştərini mağazada saxlamaq sinifində olacaqlar.

İşinizi bağlayın

Satış məsləhətçisinin uğuru, nəticədə mağazaya etdiyi satışlarla ölçülür. Bu nöqtədə bloq səhifələrindən saytın alış-veriş hissəsinə keçid hamar, sürətli və asan olmalıdır. Blog səhifəsi quruluşu düzgün tərtib olunmalı və saytın qalan hissəsi ilə birləşdirilməlidir. Elektron ticarət bloqunun işləməsi üçün istifadəçini mağazada çoxlu daxili keçiddən istifadə edərək xoş və uzun bir səyahətə çıxarmaq lazımdır.

7s qaydası: məhsulun satış mərhələsinə çatması üçün potensial alıcı 7 dəfə marketinq mesajına məruz qalmalıdır.

Satışı tamamlamamaq böyük bir problemdir?

Baymard’ın araşdırmasına görə, arabanı tərk edən və e-ticarət saytlarını tərk edən istifadəçilər nisbəti% 68,81-dir. Bunun qarşısını almaq üçün atılacaq addımlar tamamilə fərqli bir məqalənin mövzusudur, ancaq ortalama onlarla elektron ticarət platformasında bu cür dramatik bir statistikaya çatmağın düşündürücü olduğunu söyləyə bilərik.

Satış məsləhətçimiz bu barədə nə edə bilər?

Əlbətdə ki, bir blog yazısının insanları alış-verişlərini tamamlamağa təşviq edəcəyini gözləyirik. Çözümlərdən biri də bloqda potensial müştərilərin satışını tamamlamağa yönəldəcək şəkillərdən istifadə etməkdir. Başqa bir müştərini izləməkdir.

Blog səhifələri maraqlanan istifadəçilərin ziyarət etməsi gözlənilən limanlardır. Bu halda, istifadəçi saytı tərk etdikdən sonra blog ziyarətçilərinin məlumatları istifadə edilə bilər. Ebay-da səbətdə qalan məhsullar internetin müxtəlif nöqtələrində dəfələrlə görünsə, blog ziyarətçilərinin satışa qoşula bilməyən ziyarətlərin nəticələrini əldə etmələri üçün eyni şeyi etmək uyğun olacaq.

Bloq və Sosial Mediya

Sosial media kütlələrə çatmaq istəyən startapçıların buna nail ola biləcəyi bir yer olmaqdan uzaqdır. Markaların səhifələrindəki paylaşımlarında üzvi zənginlik, yəni Facebook’a ödəmə etmədən əldə edilə bilən görüntü məhdudlaşdırma ilə azalır. Bu maneəni aradan qaldırmaq üçün sosial media marketinqi üçün büdcə ayırmağı və ya izləyicilərə çatmağın alternativ yollarını tapmağı düşünün. Sosial mediada göz ardı edilə bilməyən bir keyfiyyət və kəmiyyət auditoriyasından danışırıqsa, Facebook üçün bir ödəmə planı hazırlamaq ağlabatan bir həll ola bilər. Zamanla orijinal auditoriyasını yaradan bir e-ticarət şirkəti olaraq davam etmək üçün blog, onlayn alış-verişin yeni marketinq yolu olaraq qarşımızda durur. Sosial mediada diqqətlə hazırlanmış məzmunun seyrəkləşməsi qarşısında blog, bütün izləyicilərinə çatacaq bir media olaraq gələcəyə işarə edir.

Kütlələrə çatmaqla yanaşı, blog marketinqi sosial mediaya nisbətən daha bir üstünlüyə malikdir: bloq dünyasının tərbiyəvi mahiyyəti. Sosial mediada istifadəçilərin qarşısına çıxan şirkət səhifələri, mövcud mühitə aid olmadıqlarını hiss etdirir. Bir bloqun yaradılmasının əsas məqsədi olan “reklam qoxusu olmayan ünsiyyət” fəlsəfəsi ilə insanlara bir şey satmağa çalışmamalısınız, əksinə faydalana biləcəkləri keyfiyyətli bir məlumat hovuzu yaradaraq uzunmüddətli qaytarılabilən investisiya qoymağı planlaşdırmalısınız.

Qərbin yaxşı tərəfini əldə etmək

Başarılı bir girişim için harika bir fikir asla yeterli değildir. E-ticarette blog sahibi olmak da çığır açıcı bir fikir değil. Tam aksine, doğru uygulandığı takdirde faydaları somut olarak görülmüş bir yöntem. Bu doğrultuda, örnek/rehber olarak burada derlenmiş bloglardan ilham almanın ne zararı olabilir ki?

Müəllif avatar
Baku Web Service
https://www.bakuweb.az

Şərh göndərin

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir