Tünd

Açıq

Tünd

Açıq

Yuxarıya sürüşdürün

Məhsullarımı internetdə necə sata bilərəm?

Bu məqaləni oxuduqdan sonra; Artıq ticarət etdiyiniz və ya evdə istehsal etdiyiniz, lakin İnternetdə satmağa başlamayan məhsullarınızı necə satacağınızı öyrənəcəksiniz. İnternet üzərindən məhsul satmağın hiylələrini izah edən məqaləmizin sonunda, heç kimdən dəstək almadan məhsulu veb üzərindən satmaq üçün kifayət qədər məlumata sahib olacaqsınız.

Niyə məhsullarımı onlayn satmalıyam?

Dünyanın ən işlək küçəsində fiziki bir mağazanız olsa belə, məhsul və xidmətlərinizi yalnız həmin küçədən keçənlərə sata bilərsiniz. Başqa sözlə, kiminsə sizdən alış-veriş etməsi üçün dükanınıza şəxsən gəlməlidir.

Bununla birlikdə, insanların aktiv istifadə etdiyi internet texnologiyasından istifadə edərək məhsullarınızı onlayn satmağa başlasanız, ömür boyu fiziki adresinizə gələ bilməyən insanlara məhsullarınızı sata biləcəksiniz. Ayrıca, tanıdığınız insanlardan daha çox tanıtdığınız insanlar var. İnternet həm də məhsullarınızı real həyatda görüşmək imkanı tapa bilmədiyiniz insanlara çatdırır.

Potensial müştəri sayını artırmaq, məhsullarınızı internetdə satmağın yeganə üstünlüyü deyil. Maraq yönümlü reklamlar etməklə yalnız məhsullarınızla maraqlananların diqqətini cəlb edə bilərsiniz. Bu, reklam xərclərinə qənaət deməkdir.

Evdə hazırlanan məhsulları İnternetdə sata bilərəmmi?

Xüsusilə evdar qadınların və hobbi çərçivəsində məhsul istehsal edənlərin ağlına gələn ilk sual “evdə istehsal olunan məhsulları internetdə satmaq” ilə bağlıdır. “Həvəskarlar” adlandırılan seqment son illərdə internet satışları ilə getdikcə daha çox maraqlanır. Çünki hobbi; Bunun qarşılığında maddi gəlir olmasa da, uzun müddət zövq alan və xoşagələn məşğuliyyətlərdir. Başqa sözlə desək, insanlar hobbi üçün sərf etdikləri vaxtı itirilmiş kimi görmürlər. İşin sonunda vaxtlarını pula çevirə bilsələr, hobbilərinin maddi xərclərini də qarşılayacaqlar.

Evdə hazırlanan məhsulları satmaq üçün veb saytlara, sosial media hesablarına və forum saytlarına ehtiyacınız var. Evdə istehsal etməyi və satmağı planlaşdırdığınız məhsulların istehsal prosesləri, istifadə etdiyiniz materiallar və məhsulla əlaqəli hər detal; Fotoşəkil və videolar ilə izah etdiyiniz bir veb sayt yaratmaq, bu veb saytla əlaqəli sosial media hesablarında yazılarınızı paylaşmaq, maraqlarınızı nəzərə alaraq forumlarda eyni yazıları etmək onlayn satışa başlamaq üçün yaxşı bir başlanğıc olacaqdır. “Bir veb sayt necə qurulur?” Suala cavab tapmaq istəyirsinizsə, aşağıdakı məqaləmizə baxa bilərsiniz.

1. Veb saytında məhsul satışı

Bir veb sayt vasitəsi ilə məhsul satmaq, məhsullarınızı onlayn təqdim etməyin ən geniş yayılmış yoludur. Bu satış üçün bir e-ticarət saytından və ya normal bir korporativ saytdan istifadə edə bilərsiniz. Elektron ticarət saytı yaratmaq üçün nə edəcəyinizi bilmirsinizsə, aşağıdakı məqaləmiz sizə rəhbərlik edəcəkdir.

Veb saytında məhsul satmaq üçün satdığınız məhsul növünə görə bir sıra strategiyalar təyin etməlisiniz. Müəyyən etməli olduğunuz ilk strategiya reklam strategiyasıdır. İnternetdən xəbəri olmayan insanlar veb sayt açmaqla bitdiklərini düşünə bilərlər. Bununla birlikdə, bir veb sayt yaratmaq yalnız bir mil uzunluğunda bir yola çıxmağa qərar verir. Bax, “yola çıx” demirik, sadəcə “getməyə qərar verdin” deyirik.

Reklam strategiyaları ilə bağlı bir çox yolu izləmək mümkündür. Sosial media dəstəyi, Google Ads reklamları, SEO işləri; Planınızın vazgeçilməz bir elementidir. Vacib olan reklamları düzgün hədəf kütləsinə göstərməkdir. Məsələn, evdə istehsal olunan krujeva satan birisi yalnız kişi istifadəçilərin cəmləşdiyi kanallarda reklam vermək üçün vaxt və pul xərcləyir.

2. Instagram-da məhsul satmaq

Ölkəmizdə və dünyada hər gün populyar olan və ən güclü sosial media platforması olduğunu düşündüyümüz Instagram; Məhsul satışı üçün çox faydalı bir vasitədir. Qadın istifadəçilərinin daha çox rast gəlindiyi bu platformada kişi istifadəçilər də gündən-günə artmaqdadır.

Instagram-da olmaq üçün əvvəlcə bir Instagram hesabına ehtiyacınız var. Əlavə bir iş olaraq onlayn məhsul satmağı düşünürsünüzsə, bir Instagram iş hesabı əvəzinə adi bir hesab aça bilərsiniz. Məhsullarınızı bu hesabda paylaşaraq satışları gözləyə bilərsiniz.

Bununla birlikdə, məhsullarınızı internetdə satmağa vaxt sərf edəcəksinizsə və bu sahədə ciddi gəlir əldə etməyi planlaşdırırsınızsa; Instagram mütləqdir. Bu ünvandan lazımi məlumatları alaraq bir iş hesabı yaratmalısınız.

İş hesabınızı yaratdıqdan sonra nə etməli olduğunuz Instagram reklamlarında işləməkdir. Bu platformada hədəf kütləyə çatmağın ən asan yolu reklam verməkdir. Reklam strategiyanız yaxşıdırsa, demək olar ki, 100% nəticə əldə edəcəksiniz.

İnstagram kanalı vasitəsi ilə məhsul satmaq istəyən insanlar bəzən “influencer marketing” metodundan istifadə edirlər. Bu üsulla, “fenomen” adı verilən çox sayda izləyicisi olan hesablarla əlaqə qurur və yazılarının paylaşılmasını tələb edirlər. Bu metod o qədər təsirli olur ki, yalnız bu işə diqqət ayıran qurumlar var. Fenomenal hesablarda reklamın dəyəri hesabın sahibinə görə dəyişir. Bəzi hesablar pay üçün 6 rəqəmli nömrələr, bəziləri isə 3 ilə 4 rəqəmli qiymətlər tələb edir. Axı işin adı ticarətdir, ədalətli dəyəri yoxdur və sövdələşməyə açıqdır.

İnstagram problemi ilə məşğul olarkən son dövrlərdə izləyici almaq və Instagram bəyənmələrini almaq tendensiyasına toxunmaq istəyirik. Əvvəlcə bunu bildirməliyik; Bot izləyiciləri və ya hətta ardıcılları satın almaq, sizin üçün bir kommersiya mənfəəti əldə etmək ehtimalı yoxdur. İnternet müddətində “izləyici qazanmaq” bir mağazanı heç bir məhsul almayacaq insanlarla doldurur. Bir izdiham var, amma ticarət yoxdur. Hesabınıza baxanlar sadəcə “çox adam izləyir” deyirlər. Bu vəziyyət prestijinizə müsbət təsir edə bilər, ancaq zərər verə bilər. Çünki 10.000 izləyicisi olan bir hesabda, hətta 100 nəfər də yazılarınızı bəyənməsə də, insanlar ardıcılların İnternet termini ilə “saxta izləyicilər” olduğunu başa düşəcəklər. Bu səbəbdən ya bu işi çox yaxşı qurmağınızı, ya da zamanla qarışmadan ziyarətçilər qazanmağınızı məsləhət görürük.

3. Facebook-da məhsul satışı

Başqa bir sosial media kanalı olan Facebookun əvvəlki populyarlığını itirdiyini deyə bilərik. Bununla birlikdə, aktiv qruplarda və səhifələrdə yerləşdirilən yazıların Google sıralamalarını və bu səbəbdən satışlarını dəstəklədiyini unutmayaq. Başqa sözlə, təkcə bu kanala ümid qoymaq çox doğru olmasa da, bu mühitdə olmadan internetdə məhsul satmaq çox məntiqli görünmür.

Əlbətdə ki, Facebook-da məhsul satmağın yeganə yolu səhifələrdə və qruplarda məhsul satmaq deyil. Açdığınız Facebook səhifəsinə bir mağaza modulu da əlavə etmək mümkündür. “Facebook mağazasının açılışı” haqqında ətraflı məlumatı bu linkdən əldə edə bilərsiniz. Ancaq təkrarlamağı faydalı tapırıq, Facebook bu məqalənin dərc edildiyi tarixə qədər əvvəlki populyarlığında deyil. Bu səbəbdən Facebook sahəsində çox səy sərf etməməyinizi tövsiyə edirik.

4. Twitter-də məhsulların satışı

Twitter, qurulduğu gündən bəri fərqli bir istifadəçi bazasına sahib bir sosial şəbəkə platforması olaraq seçilir. İnstagram və Facebook kimi bir mağaza açma modulu olmayan bu media düzgün istifadə edilərsə, internet satışlarına ciddi töhfələr verə bilər.

Twitterin digər sosial media kanallarından fərqini aydın şəkildə ifadə etmək üçün buna misal göstərmək lazımdır. Instagram populyar bir drama bənzəyir, demək olar ki, hamı baxır. Bəziləri izləməsə də, gündəlik söhbətə təsadüf edir. Digərləri dəli kimi baxır, amma inkar edir. Dövrün populyar serialları olan Kurtlar Vadisini izləməyən hər kəs eşitmir. Instagram bu aləmin fenomeni və məşhur seriyasıdır.

Facebook bir vaxtlar hər kəs tərəfindən izlənilən, lakin artıq populyar olmayan bir televiziya seriyasına bənzəyir. Facebook-u “Səksənlər” serialı ilə müqayisə edirik. Ən azı bir dəfə izlənildi, tapılsa yenidən izləniləcək, ancaq izləmək üçün xüsusi bir səy göstərilmir.

Twitter sənədli filmdir. Hamı sənədli filmlərin əhəmiyyətindən danışır. Hamı “sənədli filmə baxıram, sənədli filmə baxmaq lazımdır” deyir. Ancaq aşağıdakılar çox kiçikdir. Bu kanaldakı istifadəçilər; Sosial və sosial hadisələrə həssasdır, tədqiqatçıdır və yaxından araşdırmağı və toxumağı sevir. Bir sözlə, Twitter müstəqil bir məhsul satış kanalı deyil, amma satdığınız məhsulun xüsusiyyətləri bu auditoriyanın həyat tərzinə uyğundursa, əla reklam kanalıdır.

5. Linkedin-də məhsul satışı

Ardından onlara məhsul / xidmət satmağa çalışan ağ yaxalılardan ibarət bir sosial media şəbəkəsidir. Bəli, doğru oxudun. Sayt istifadəçilərinin yarısından çoxu bir-birlərinə məhsul satmağa çalışan insanlardır.

Xüsusilə təhsil, sağlamlıq, fərdi ofis avadanlığı, idman avadanlığı, üzvi məhsullar, içki kimi sahələrdə fəaliyyət göstərirsinizsə; Linkedin əla reklam sahəsidir. Etməli olduğunuz tək şey şəxsi bir hesab yaratmaq, sonra həmin hesabla bir şirkət səhifəsi yaratmaqdır. Daha sonra məhsulları pullu reklam paketləri ilə və ya fərqli üsullarla satmağa cəhd edə bilərsiniz. Həm də qeyd edək ki, bu mühitdə məhsul satmaq üçün xoş, keyfiyyətli və işlək bir veb saytınız olmalıdır.

6. Marketplace Saytlarından məhsul satışı
İnternetdə məhsul satmağın ən çox seçilən yolu, şübhəsiz “B2C” (Business to Costomer) adlanan bazar saytlarıdır. GittiGidiyor, N11, Trendyol, HepsBurada, Sahibinden bunlardan bəziləridir.

Məsləhət vermək üçün Trendyol’u xüsusilə qadınlar üçün nəzərdə tutulmuş məhsullar üçün sınamağınızı məsləhət görürük. Bahalı, lakin yüksək keyfiyyətli məhsullar satırsınızsa, GittiGidiyor doğru seçim ola bilər.

Əgər satdığınız məhsul daşınmaz əmlak və ya motorlu nəqliyyat vasitəsi kimi bir məhsulsa, sahibindən.com istifadə edərək sizə daha yaxşı nəticələr verəcəkdir. Ayrıca, telefonunuzun çox zəng etməsi sizin üçün vacibdirsə, yəni “müştəri mənə zəng etsin, birtəhər telefonda sataram” deyirsənsə, yenə də sahibindən.com yaxşı bir seçim olacaq.

7. Forumlarda məhsul satışı

“Niş” adlanan və müəyyən bir maraq dairəsini hədəf alan forumlar, internetdə satışlar üçün ən doğru kanallardan biridir. Xüsusilə hobbi olan insanlar forum saytlarından geniş istifadə edirlər. Məsələn, hər həftə mütəmadi olaraq balıq ovuna gedən və internetdən istifadə etmək vərdişinə sahib olan bir adam, ehtimal ki, həvəskar balıqçılıq forumlarının üzvü ola bilər. Bu forumlarda olmaqla məhsullarınızı tanıtmaq və sata bilərsiniz.

Bir çox forumda ikinci əl və yeni məhsulların satışı üçün kateqoriyalar yaradıldı. Məhsullarınızla maraqlanan potensial müştərilər mütəmadi olaraq bu kateqoriyalara müraciət edirlər. Üstəlik, bəzi forumlarda e-ticarət əlavə də var. Bu səbəbdən məmnun müştəriləriniz sizə müsbət ticarət xalı verəcək və satıcı kimi nüfuzunuz artacaq. Nüfuzlu və etibarlı bir satıcı olmaq, dövriyyənizi də müsbət əks etdirəcəkdir.

8. Google Ads ilə məhsulların satışı

İnternetdə məhsul satmağa çalışmaq və Google-dan yan keçmək, oyunda bir neçə sıfır itki qəbul etmək deməkdir. Çünki potensial müştəriləriniz almaq istədikləri məhsullar haqqında Google axtarışları edirlər. Bu axtarışları həyata keçirən şəxslərin veb saytınıza yönləndirilməsi satışlarınızı artıra bilər.

Google Ads reklam edərkən xəbərdar olmağınız ən vacib şey, müştərilərinizin hansı növ axtarış aparacağını proqnozlaşdırmaqdır. Çünki insanlar bir məhsul axtardıqda; Ayrıca “istifadəçi şərhləri” və “şikayətləri” araşdırırlar. Məsələn, bir tibbi məhsul satdığınızı düşünək. Məhsulunuzun “xoruldama protezi” olsun. Potensial müştərilərinizin “xoruldama protezi araşdırmaları” və “xoruldama protez şikayətləri” kimi zənglər edəcəyinə əmin olun. Veb saytınızda belə səhifələr yarada və bu axtarış şərtlərindən saytınıza trafik cəlb edə bilsəniz və yaratdığınız səhifələr müştərini satmağa inandıra bilərsə, ziyarətçinin müştəriyə qayıtması belə bir iş deyil.

9. Tərəfdaşlıq Sistemi vasitəsi ilə məhsul satışı

Məhsulları onlayn satmağın başqa bir alternativ yolu da iştirak sistemidir. Öz ortaq sisteminizi çap edə və ya bu işi edən qurumlarla işləyə bilərsiniz.

Tərəfdaşlıq sistemində məhsullarınız internetdən aktiv istifadə edən insanlar tərəfindən satılır və bunun müqabilində bir komissiya tələb olunur. Açıqlandığı zaman çox xoş səslənən bu metodla satış etmək çox çətindir. Çünki iştirak sistemlərində təşviq edən insanların qazanc gözləmələri olduqca yüksəkdir. Bu kontekstdə bu kanaldan fiziki məhsullar deyil, xidmətlər satmaq üçün istifadə etmək daha ağıllıdır.

Müəllif avatar
Baku Web Service
https://www.bakuweb.az

Şərh göndərin

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir