Tünd

Açıq

Tünd

Açıq

Yuxarıya sürüşdürün

Məzmun marketinqi və SEO əlaqəsi: Hər ikisini birlikdə idarə etməyin 5 yolu

SEO ilə daha çox tanış olduğumuz və məzmun marketinqi ilə yaxından tanış olduğumuz günlərdə rəqəmsal marketinq platformalarında bu iki marketinq sahəsi və bir-biri ilə münasibətləri barədə müzakirələr aparılır. Bu müzakirələrdə ümumiyyətlə “Məzmun marketinqi yaxşı bir SEO strategiyası olmadan işləyirmi?”, “Məzmuna və SEO-ya eyni zamanda necə enerji və büdcə ayırmaq olar?”, “İki sahədən birini seçməliyəm və ya hər ikisini eyni vaxtda həyata keçirə bilərəmmi?” Suallara cavab axtarır.

Bu müzakirələrdən sonra bu iki sahə üzrə qiymətləndirmələrimi və onları birlikdə sağlam və təsirli bir şəkildə idarə etməyin yollarını bölüşmək istədim.

Məzmun marketinqi və SEO nədir?

Məzmun Marketinqi və SEO-ya bu iki sahə üzrə dünyanın nüfuzlu qurumlarının tərifləri ilə başlamaq istəyirəm. Beləliklə, fərqli olanların hansı yollarla üst-üstə düşdüyünü daha aydın görə biləcəyik.

Məzmun Marketinq İnstitutuna görə dünyanın ən hörmətli məzmun marketinq platforması olan Məzmun Marketinqi; Dəqiq və düzgün müəyyənləşdirilmiş bir hədəf auditoriyasının diqqətini cəlb etmək və gəlirli müştəri fəaliyyətinə çevirmək üçün dəyərli, uyğun və ardıcıl məzmun istehsal edən və yayan bir marketinq fəaliyyətidir.

Dünyanın ən böyük SEO platformalarından biri olan Search Engine Land-a görə SEO; Axtarış motorlarında pulsuz, üzvi, redaksiya və ya təbii reytinqlərdən trafik yaratmaqdır.

Məzmun marketinqi və SEO-nun bir-biri ilə qarşılıqlı əlaqəsi

Bu iki tərifə baxdığımızda yuxarıda qeyd etdiyim kimi hər iki sahənin əsas xəttlərini görə bilərik və əslində hər ikisini ayrıca başa düşürük. Ancaq aralarındakı əlaqəni hələ də xatırlamaq çətin görünür. Əlaqə qurmaqda çətinlik çəkə bilərik. Məzmun marketinqinin rəqib olub olmadığını və ya SEO üçün bir əvəz olduğunu təxmin edə bilmərik.

Oxuyarkən rastlaşdığım və çox bəyəndiyim bir bənzətməni bölüşmək istərdim ki, onu daha asan əlaqələndirim. Lee Oddenə görə; “Müştəri mərkəzli məzmun marketinq proqramı bir sendviçdirsə, SEO bu sendviçin mayonezidir. SEO bu sendviçdəki demək olar ki, hər şeyə toxunur, ümumi ləzzəti müxtəlifləşdirir, ancaq özü çox iştahaaçan deyil.” Bu izahata və yuxarıdakı təriflərə baxaraq, Məzmun Marketinqi və SEO-nun bir-biri ilə sıx və səmərəli işləməsi lazım olan sahələr olduğunu və SEO-ya görə məzmun marketinq strategiyalarının tənzimlənməsinin müştəri tərəfində daha çox gəlir təmin edəcəyini söyləyə bilərik.

SEO tərəfində, Məzmun Marketinq strategiyalarından öyrənmək və tətbiq etmək üçün çox şey var. Doğrusu, məzmun hər zaman kral olmuşdur (məzmun dünyasında yayılmış bir söz: “Məzmun Kraldır”), lakin təəssüf ki, Google-un son yeniləmələrinə qədər keyfiyyət baxımından yüksək qiymətləndirilən bir kral deyildi. Keyfiyyətə deyil, kəmiyyətə dəyər verməklə, başqa sözlə, SEO tədqiqatları kəmiyyətcə çox, lakin keyfiyyətsiz bir məzmunun istehsalı ilə dəstəklənə bilər.

Bunu keçmiş bir zaman kimi yazaraq sizi yanıltmayın, hələ də bununla maraqlanan insanlar var, ancaq orijinal və dəyər yaradan məzmunun istifadəsində məcburi bir artım olduğunu söyləyə bilərik ki, bu da Google-ın Hummingbird və Panda yeniləmələri tərəfindən daha sıx nəzarət olunur və dəstəklənir. Bu, əlbəttə ki, vebin zibil qutusuna çevrilməməsi üçün bütün Veb istifadəçiləri adından çox dəyərlidir. Xülasə olaraq, bu alqoritmik yeniləmələr sayəsində Məzmun marketinqi və keyfiyyətli məzmuna olan tələbin təbii olaraq artdığını söyləmək mümkündür.

Məlumatla Məzmun Marketinqi

Verilər haqqında bir az danışsam, bu fikrin Məzmun Marketinq İnstitutu tərəfindən 2013-cü ildə nəşr olunan B2B və B2C Məzmun Marketinq hesabatları tərəfindən dəstəkləndiyini görə bilərik.

Bu hesabata görə, məzmun marketinq fəaliyyəti B2B şirkətlərinin marketinq xərclərinin 33% -ni təşkil edir və bu nisbət B2C-də% 28-dir. Bundan əlavə, B2B şirkətlərinin xərclərində əvvəlki ilə nisbətən 26% artım var və şirkətlərin% 54-ü gələn il məzmun marketinq xərclərini artırmağa davam etmək niyyətindədir. Bu artan xərcləmə gözləntilərinin 2014-cü il məlumatlarına uyğun olaraq həyata keçiriləcəyini burada yeniləyəcəyəm, lakin son 3 ilin məlumatlarına görə xərclərdə artan bir tendensiyanın olduğu çox açıqdır.

İndiyə qədər bir az yeni bir mövzu olan Məzmun marketinqini, SEO ilə əlaqələrini, dünyadakı trendləri və məlumatlarını izah etməyə çalışdım. Məqaləmin qalan hissəsində, bu iki sahəni birlikdə idarə etmək istəyiriksə, bu iki sahəni necə ən təsirli şəkildə idarə edə biləcəyimiz barədə bəzi tövsiyələr verməyə çalışacağam.

Birlikdə İdarəetmə

Məzmun marketinq strategiyalarınızı SEO ilə birlikdə idarə etmək və ona enerji sərf etməkdən əmin deyilsinizsə, asanlıqla deyə bilərəm ki, bu, sərfəli bir sərmayədir, çünki trafik qəbul etməyən və ona investisiya qoyulmayan məzmun və istifadəçi tərəfindən axtarışlarda tapa bilmədiyi məzmun çox böyükdür. Təəssüf ki, başlanğıcda qeyd etdiyimiz hədəf auditoriyaya çatmaqda əhəmiyyətli bir dəstək mexanizmini itirir, çünki trafik mənbəyi olan Google-dan əldə etmək şansını itirdi.

Bu səbəbdən, buna enerji sərf etməyi üstün tutursanız, məzmun marketinq strategiyalarınızı SEO ilə uyğunlaşdırmaq üçün sadəcə bir SEO mütəxəssisi olmadan tətbiq edə biləcəyiniz effektiv SEO metodları var.

1) Axtarılan sözlərin seçilməsi – Açar söz tədqiqatı

Hədəf auditoriyanızın məzmun marketinqi üçün hansı sözləri axtardığını tapmaq, hədəf istifadəçinizə daha asan çatmağınıza kömək edəcəkdir. Açar sözlərinizi təyin edərkən sadəcə axtarış həcmlərinə baxaraq öz məzmununuzla axtardığınız məzmun arasında ortaq nöqtəni tapmaq başlanğıc mərhələsi olaraq SEO adından Məzmun Marketinqi ilə inteqrasiya olunmuş bir addım olacaqdır.

Effektiv bir açar söz tədqiqatı və ölçülməsi üçün; Google Açar Söz Planlayıcısı ilə təyin edəcəyiniz açar sözlərin axtarış həcmlərini öyrənə və bu sözlər arasında müqayisə apara bilərsiniz; Google Trends ilə bu sözlərin populyarlıq potensialını və tendensiyalarını izləyə bilərsiniz və KeywordTool.io ilə açar sözlərinizin müxtəlif dəyişikliklərini çıxarıb oxşar və ya yeni sözlər tapa bilərsiniz.

2) Məzmunun orijinallığı və keyfiyyəti

Məzmun keyfiyyəti SEO strategiyalarında arxa plana qoyulsa da, SEO-nu qidalandıran ən vacib mənbələrdən biri də “paylaşmağa dəyər” orijinal və keyfiyyətli məzmun yaratmaqdır. Burada da özünüzə verəcəyiniz iki kritik sual tez-tez məzmununuzun keyfiyyətini ölçməyə kömək edəcəkdir: Olsaydım, bu məzmunu və ya mənbəyi sosial media hesabımda paylaşardım? Bu məzmunu görəndə satışa yönəldiləcəkdimi?

Bu sadə, lakin tez-tez həyatı xilas edən suallarla həqiqətən keyfiyyətli məzmun yaratdığınız zaman sizinlə həmrəy olub cavab tapa bilərsiniz.

Özünəməxsusluğa gəldikdə, istehsal etdiyiniz məzmunun yüksək bir istinad göstəricisinə sahib olub olmadığını Copyscape ilə yoxlaya bilərsiniz. Copyscape sayəsində Google tərəfindən möhürlənməyəcək orijinal məzmun istehsal edə bilərsiniz.

3) Nəşrdən əvvəl: Məzmunu yerində SEO Elementlərinə uyğunlaşdırmaq

SEO ilə çox tanış deyilsinizsə, məzmununuzu yayımlamadan əvvəl bəzi məqamlara diqqət yetirmək axtarış performansını xeyli artıra bilər. Bunu asanlaşdırmaq üçün hər zaman istifadə edə biləcəyiniz yerində bir SEO yoxlama siyahısı hazırladım.

  • Başlıq Etiketi: Saytda ən vacib optimallaşdırma elementlərindən biri olan <title> etiketini redaktə etmək; Məzmununuzu, istəsəniz marka adınız daxil olmaqla səhifənizi və məzmununuzu təsvir edəcək açar sözlərdən ibarət olan 50 – 70 simvol aralığında və SEO ilə uyğunlaşdıra bilərsiniz. Məsələn: seozo 2013 səhifələrinin Başlıq Etiketi, “Türkiyənin İlk Beynəlxalq SEO Konfransı: seozo to”
  • Meta Təsviri: Meta Təsviri Google axtarışlarındakı səhifənizin başlığı altındakı təsvirdir. SEO’nuzun səhifənizin 155 simvoldan çox olmayan bir açıqlama verməsi faydalı olacaqdır. Bu təsvir sahəsi axtarış nəticələrinə daxil ediləcəyi üçün, axtarış nəticələrindəki səhifənizin tıklanabilirliyini birbaşa təsir edəcəkdir. Məsələn: Meta etiketinin seozo 2013 səhifələrində, “Bazar, SEOZEO’yu daima Türkiyənin ilk beynəlxalq SEO seozone məlumatları tərəfindən təşkil edilən konfransa davam etdirir.”
  • Başlıq tərtibatına uyğunlaşma: Məzmunun əsas başlığını və altyazısını göstərəcək bir tənzimləmə ilə məzmununuzun istifadəçi dostu bir məzmun kimi görünməsini təmin edə bilərsiniz. Bunu edərkən SEO qaydalarına sadiq qalmağın yeganə yolu <h1> – <h2>… <h6> kimi başlıq etiketlərindən istifadə etməkdir. Bu bədii əsəri yaratarkən mümkün qədər təbii olmağa çalışmalı və <h1> adlı başlıqda hədəf başlığından mümkün qədər istifadə etməlisən.
  • Url Strukturu: url strukturlarınızı redaktə edərkən, asanlıqla oxunaqlı olmasına diqqət yetirmək, onları yerdəki arxitekturaya görə əsas kateqoriyalar və alt kateqoriyalar şəklində düzəltmək, SEO ilə uyğun url quruluşuna çatmağa və Google tərəfindən daha oxunaqlı olmağa imkan verir. Xüsusilə WordPress və s. Tez-tez istifadə olunan CMS-lərin əksəriyyəti bu xüsusiyyəti dəstəkləyir. Məsələn: Good.net url quruluşu: http://www.iyi.net/cep-telefonu/htc-one-m8/
  • Saytda Bağlantı: Google-un əsas məntiqinə görə, digər keçidlər tərəfindən bir linkə nə qədər çox istinad edilirsə, o qədər dəyərli hesab edilə bilər. Bu məntiq yalnız xarici əlaqələrə aid deyil. Məqalənizi saytınızın bir çox səhifəsinə bağlamaq məqalənin axtarış görmə qabiliyyətini artıracaqdır. Ancaq bunu edərkən istifadəçi təcrübəsini kənara qoymamalı və bu işi avtomatik olaraq yerinə yetirən proqramları heç vaxt istifadə etməməlisiniz.

4) Nəşrdən sonra: Məzmunun yayılması və SEO-ya təsiri
Google alqoritmi yeniləmələri ilə birlikdə düşünülən dəyişikliklərlə birlikdə sosial mediada daha çox danışırsınız, başqa sözlə, məzmununuzun paylaşılması məzmunun sıralanmasına və mövcudluğuna təsir göstərir. Bu səbəbdən, məzmunu həm SEO ilə uyğunlaşdırmaq həm də hədəf auditoriyanıza çatmaq üçün yaymaq vacibdir. Əlbətdə ki, bunu edərkən, həqiqətən dəyəri ifadə edən və paylaşıla bilən bir məzmun tapmaq və ya istehsal etmək lazımdır.

Bunun üçün təklif edə biləcəyim 3 əsas məzmun yayım metodunu bölüşmək istəyirəm:

Sosial Mediya

Tez-tez bəhs etdiyimiz və hər fürsətdə əhəmiyyətindən bəhs etdiyimiz sosial media, məzmun paylaşımı və yayılması baxımından da bir nemətdir. Effektiv sosial media strategiyaları inkişaf etdirərək onsuz da yüksək keyfiyyətli və bölüşdürməyə layiq məzmununuzun istifadəçiyə daha təsirli bir şəkildə çatmasını təmin edə bilərsiniz. Eyni zamanda, Google-un nəzərində danışılan və paylaşılan məzmununa doğru addım-addım ata bilərsiniz.

Qonaq yazmaq

Məzmununuz dəyər yaradırsa, məzmunu bloglarda qonaq yazaraq hədəf auditoriyanıza birbaşa daxil ola biləcək istifadəçiyə çatdıra bilərsiniz. Bu, saytınıza dəfələrlə bağlantılar əldə etmək üçün əla bir əlaqə qurma üsulu ola bilər.

Sənayedə təqib olunan insanlara çatmaq və məzmunu paylaşmaq:

Məzmununuz həqiqətən dəyərli bir şey əlavə edirsə və istifadəçiyə fayda verirsə, sənayedə ən çox izlənilən insanlara müraciət edə bilərsiniz və məzmununuzu zəhlətökən bir münasibət olmadan bölüşmək istəmələrini soruşa bilərsiniz. Doğru insanları seçmək üçün Klout və Followerwonk kimi sosial media texnologiyalarından istifadə edə bilərsiniz.

Həqiqətən maraqlı bir məzmun yaratmısınızsa, sənaye liderlərinin də sizə dəstək olmaq istədiklərinə əmin ola bilərsiniz. Eynilə, mətbuat təşkilatları şəbəkəsi yaratmaq uzunmüddətli perspektivdə məzmun marketinqi üçün çox faydalı olacaqdır. Məqalənizin bir çox fərqli yayım kanalında yayımlanması, şübhəsiz ki, daha çox insana çatacaqdır.

5) Ölçü

Məzmunu yüksək keyfiyyətdə istehsal edib, SEO-ya uyğun təşkil edib bir çox kanalda paylaşdıqdan sonra son addımımız atdığımız hər addımı ölçməkdir. Bu son addım işimiz və marketinq strategiyamız üçün çox vacibdir ki, düzgün addımların atıldığını və nəyin geri dönəcəyini görə bilək. Buna görə strategiyalarımızın nə qədər inkişaf etdiyini görə bilmək üçün 6 qiymətləndirmə meyarını və onları qiymətləndirə biləcəyimiz 3 vasitəni bölüşmək istərdim:

Position.ly sayəsində üzvi axtarış nəticələrində təyin etdiyiniz açar sözlərlə harada olduğunuzu görə bilərsiniz. Beləliklə, axtarış motoru vasitəsi ilə hədəf trafikinizi artıra biləcəyinizi ölçə bilərsiniz. Position.ly’nin pulsuz bir versiyası var, ancaq çox sayda açar sözlərdəki mövqeyinizi izləmək istəyirsinizsə, mütləq büdcənizi artırmağınızı istəyir.

MajesticSEO ilə əldə etdiyiniz əlaqələrin keyfiyyətini və sayını təbii olaraq ölçə bilərsiniz. Beləliklə, əlaqələndirilmək və istinad edilmək üçün yüksək keyfiyyətli məzmun istehsal edib etmədiyinizi görə bilərsiniz. Əlavə olaraq, məzmun strategiyası və planı baxımından, rəqib saytlarınızın nə qədər link aldığını və ya düzgün məzmunun harada göstərildiyini görmək üçün yaxşı bir fürsət ola bilər.

Google Analytics ilə məzmununuzun sosial mediada trafik, misilsiz ziyarətçi sayı, səhifədə keçirdiyi vaxt və sıçrayış dərəcəsi kimi sosial mediada nə qədər trafik aldığını, nə qədər ziyarət edildiyini və istifadəçinin onu nə qədər ziyarət etdiyini ölçə bilərsiniz. Bu şəkildə məzmununuzun və əslində strategiyanızın nə qədər təsirli olduğunu müşahidə edə və səhv hesab etdiyiniz bir şey varsa hərəkətə keçə bilərsiniz.

Sonda

Bu yazıda, Məzmun Marketinqi və SEO’nun nə olduğu, bu iki sahədəki fikirlər və bu iki sahəni təsirli bir şəkildə idarə etmək üçün tətbiq edilməsi asan bir neçə metoddan danışmağa çalışdım.

Son bonus olaraq;

Məzmunu hazırlayarkən, yazdığınız hər söz sizin üçün böyük qarşılıqlı əlaqələr yaradacağını düşündüyünüz mükəmməl sehr kimi görünə bilər. Bununla birlikdə, bunun oxucularda da eyni təəssürat yaradıb-yaratmayacağını bilmək üçün oxucularınızı yaxşı tanımalı və onların gözləntilərini dəqiq bir şəkildə əldə etməlisiniz.

Müəllif avatar
Baku Web Service
https://www.bakuweb.az

Şərh göndərin

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir